Sidor

söndag 18 september 2011

Nya tyger och trevliga vänner.

Jag är lyckligt lottad som har många trevliga vänner. Jag har just varit hemma hos en av dem, Jonas och hämtat dessa tyger. Inför hans resa till USA för att hälsa på hans mamma fick jag möjlighet att beställa tyger hem till hans mamma som han sen tog med hem åt mig. Det var svårt att begränsa mig och jag försökte att inte ta något som skulle väga allt för mycket. Det slutade med att jag mest valde små charm packs, för att få med många olika tyger utan att det skulle bli för tungt. Nu blev det ju ganska mycket i alla fall men han klarade flyget utan övervikt.
Just nu har jag lite känsla av julafton och funderar förväntansfullt över vad jag ska använda de fina tygbitarna till...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...