Sidor

måndag 23 januari 2012

Granatäpplepanel och provbroderi


Jag har applikerat färdigt granatäpplepanelen. Funderar på att sy en rutig bård i rött eller gråsvart, men jag har lite svårt att bestämma mig för vad som blir bäst...

I'm done with the pommegranate applique panel. Now I'm considering checkered border in red or dark grey/black. I'm having a hard time desiding on what would be best...

Jag är inte så nöjd med en del av de röda färgkombinatioerna på granatäpplena så jag funderar över om jag ska brodera lite för att förstärka skarvarna.

I'm not to happy with my choise of red shades for the pommegranates. Maby I should embellish them with embroidery to make the pieces stand out better?

Gjorde lite prover för att testa färger och stygn och när jag ändå var igång broderade jag lavendel och monogram till en lavendelpåse. Jag har nämligen fullt av torkad lavendel från trädgården som ligger och väntar.


Made some embroidery samples to try possible stitches and colours. And while I was at it I embroidered som lavendel and a monogram for a lavender bag. I have lots of dried lavender from my garden that I want to put to use.


Funderar vidare på bårdalternativ till väggpanelen och om jag ska förstärka mönstret med broderi eller inte.

I´ll have to think some more about the borders and possible embellishment..


Grab a button:
Linking up to WIP wednesday to show my progress for the week.

6 kommentarer:

  1. Wow! Your appliqué and embroidery are absolutely beautiful. You are so talented! Thanks for sharing your work.

    SvaraRadera
  2. Hello from Florida. :) I think embellishment would really make a difference on them so that you'd be happy. Cute lavendar pouches!

    SvaraRadera
  3. Thank you for your comments! I really apreciate it. And Yes I think I´m going to try some embroidery embellishment . Just have to deside on the colour...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...