Sidor

fredag 20 januari 2012

Finishing up friday


Började sticka de här sockorna för länge sen men de blev aldrig färdiga eftetsom tråden inte räckte till tårna. Det var yngsta dottern som ville ha dessa efter att jag stickat ett par till mig själv. Eftersom jag hade garn kvar så satte jag igång. Tyvärr så räckte ju inte garnet och jag har haft båda liggande med stickorna i länge, men kände att jag behövde stickorna för att kunna sticka nya sockor. Så efter en genomgång av alla sockrestgarner hittade jag jag ett som passade hyfsat bra och har nu stickat de sista centemetrarna och fäst trådarna. Äntligen!

These socks have been lying around halffinished for a long time. After I made a pair for my self my youngest wanted a pair to. No problem I still had yarn left. But when I was nearly finished I realised that I did'nt have enough. I knitted both socks at the same time and both were missing toes.
Since the nedles have been occupied for quite a long time I felt it was about time I finished these socks so that I can knit new ones. After going thru my leftover sockyarns I found one that worked. So now they are finished and I have freed up my knittingnedles. Finally!


Jag har sorterat och räknat mina lappar till lappbytet och paketerat dem så att de är färdiga för att skickas.

I have sorted and counted my fabrics for the stamp quilt charm swap and placed them in plastic bags so they are ready to ship.








Jag har sparat alla tygrester från tillskärningen och använder dem till fyllning till temaribollar.

Gå hit för att se min beskrivning av hur man gör temaribollar här!


I'm saving all the leftover scraps from the fabriccutting to use as filling for temari balls.

To se my tutorial for making temari klick here!

I`m posting this on finishing it up friday! Be sure to read what everybody has been doing.

1 kommentar:

  1. Good job on finishing your socks! I've had knitting projects occupying my needles for *years*... :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...