Sidor

söndag 6 november 2011

Handlat lite på syfestivalen

Har i helgen varit på syfestivalen i Stockholm. Var ute efter att köpa lite glada och fina tyger för att pigga upp mig med och de här hittade jag precis vid ingången. 10tygbitar a 0,5m st för 300 kr. Tog två buntar med liknande/ samma tyger för att vara säker på att de ska räcka. De (sqare liz?) hade också en trevlig deal med att man fick tillbaka inträdesavgiften om man handlade för över 650kr och det gjorde jag.
Hittade också lite mer lila till Hedvigs stjärnor. Däremot tror jag att det här var första gången jag inte köpte något garn, jag hittade inget som frestade mig.
Jag förstår inte hur de som är med på en workshop klarar av att höra vad den som leder workshopen säger, hade det inte varit smidigare att ha dessa lite mer vid sidan av?
Trevligt sällskap och att jag hittade det mesta av det jag funderat på att handla gjorde detta till en riktigt trevlig dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...