Sidor

tisdag 15 november 2011

Fodral under konstruktion

Gav efter och köpte ett set med knitpro stickor (har fortfarande planer på addi click om jag bara kan få pilla och se lite på dem, är mest förtjust i addi när det gäller vanliga rundpinnar).
Hursomhelst tror jag att jag får god användning för dessa men plastfodralet som de kom i hade jag inte mycket till övers för. Det var hål i sidorna så att stickorna skulle kunna ramla ut. Så nu håller jag på att fixa ihop ett fodral till dem. Pinnarna hålls på plats av en tygklädd resår. Jag kan skaka mycket på fodralet utan att pinnarna åker ut. Fixat ficka till alla kablar och ändknappar. Funderar på om det är något mer jag borde fixa innan jag syr ihop det sista?. Band eller likn till stickmarkörerna kanske?



1 kommentar:

  1. Åh vad smart! Har länge tänkt att man borde åstadkomma något liknande... :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...