Sidor

fredag 12 augusti 2011

Premiärstickning med knitpro

Stickar på koftan och passar på att testa de nyinköpta knitpro stickorna. Hade egentligen bestämt mig för addi click men de har inte varit så lätta att få tag på så jag bestämde mig för att testa knitpro istället. Tycker om idén och att de är så flexibla. Var lite irriterad först på att kablarna var så ihopsnurrade att det inte gick att få dem raka, men efter att ha legat utrullade i några veckor har de helt tydligt rätat ut sig. Så nu har det varit premiärstickning på dem. Nöjd så här långt.
Apropå koftan så är det ett trevligt garn att sticka i. Jag behöver fixa knappar för jag har inte tillräckligt många av några som jag tycker är tillräckligt fina. Frågan är om jag ska vänta med knapparna tills jag vet om det blir en pojke eller en flicka...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...