Sidor

torsdag 14 april 2016

Broderi till ny väska/ Embroidery for new bag

Först vill jag bara säga 40000 sidvisningar, superkul!
First I´m so happy to have reached 40 000 views, that makes me so happy!

Just nu är jag mitt uppe i ett projekt med en ny väska. Är ju lite efter alla andra och har just börjat se på serien The Vikings. Så självklart blev jag påverkad av detta när jag skulle göra denna väska. Istället för att ha ett fint tyg till locket som jag gjort mycket på tidigare väskor så ska jag nu göra en enkel modell på väskan men lägga till broderi och vävd axelrem i brickbandsvävning.



Right now I´m in the middle of a new projekt. I´m making a new bag. But this time I´m not using a patterned fabric this time, instead I´m embroidering a Viking/ Keltic inspiered motif. I now I´m a bit late but I just "discovered" The Viking series. And of course I was inspiered. 
The bag itself is going to be very simple but with this embroidered flap and I`m going to do some tablet/card weaving for the strap.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...