Sidor

fredag 24 februari 2012

Stickad linsjal och småstjärnor/shawl and babystars

Stickat färdigt min blåa linsjal. Tänkt att ge lite färg till mina vanligtvis svarta kläder. Vissa saker har fått ligga länge och vänta halvfärdiga och denna sjal hör till den kategorin. Väldigt skönt att mentalt  kunna kryssa av något på min att göra färdigt lista.

I'm done knitting my blue linen sjawl. This is made with the intention of add a little colour to my usually black clothes. (I love colour but I don't feel comfortable wearing to much of it.) This is one of many projects on my WIP list and it feels great to finally have it finished.

Har en delvis/ kanske färdig sak till. Skissade lite på olika ihopsättningar av mina stjärnor och valde en där stjärnorna är lite längre ifrån varandra. Jag är nu färdig med ett docktäcke om jag vill det men jag funderar på att sy på några bitar till och gör täcket till ett litet babytäcke istället. Anledningen till det är mest för att jag tror att designen jag valde kommer fram tydligare då. Får fundera ett tag.

I may or may not have one more finish ( at least the piecing). I tried out different design setting for my stars and opted for the more unusual setting. The design turned out to be bigger than I had desided from the start and here´s were the problem comes. Now it is a big dollquilt, but if I just add a little its a small babyquilt. See my dilemma? I think maby the design comes off nicer in a bigger setting but Í cant deside...

Linking up to crazymumquilt.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...