Sidor

lördag 16 januari 2016

Babytäcke och lavendelpåsar/ Babyquilt and lavender pouches

Det här täcket är en del av en insamling jag håller på att tillverka saker till. Röjer en hel del i mina garn och tygförråd men har ändå massor kvar. Det roliga med just det här täcket är att jag har fått en del hjälp med det. Några elever som hjälpt till med framför allt kviltninge  Lite ojämt här och var men jag tycker om resultatet.                                                                                      This babyquilt is going to warm a baby somewhere. Its part of a charity I´m making stuff for right now. But I´m notalone in making this one, I had some help from some of my students thart wanted to try some quilting.. The stitching is a bit wonky but I like it!













 Här är några av de andra färdiga alstren. Var för sent ute för den senaste sändningen så nu väntar jag på att de tar emot igen. Hinner nog göra lite mer tills dess.


Here is some of the other items I made for charity.I have some more time before there is a new transport so I guess I have more time to make new things in the mean time.







Jag har ochså gjort några lavendelpåsar av min egenodlade lavendel. Med knypplad spets (från når jag knypplade övningsserien) och broderi.

I have also made some lavender pouches to sell, thats made with my homgrown lavender. Some with embroidery and some with old bobbinlace samples from when I was a beginner (I´m still sort of a beginner but these are about 15years old).


I´m linking up to Crazy mom quilts.and her finish it up friday! Go and have a look at what all the others have been up to.

2 kommentarer:

  1. The baby quilts really pretty. I love the hand quilting. It was nice that your students wanted to help. You have made many lovely things for charity.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks! Sometimes when I can't deside wich projekt to work with or start it's nice to have some goto patterns thats quite quick to make and goes to someting good.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...