Sidor

måndag 23 juli 2012

Fler sockar/ More socks

Har gjort några maskinstickade sockar till mig också. Håller på och städar lite och vad kan väl vara bättre än att använda upp garn så att jag inte behöver fundera på var jag ska städa undan det...(alla sätt är bra utom de dåliga :) )

With one of the goals to minimize my yarnstash  I've made some machinknitted socks for me to. This qualifies as cleaning doesn't it? At least there will be less to sort..

Jag har köpt en drejskiva!! Så när jag får hem den gäller intensiv övning. Ska bli spännande att se hur mycket jag kommer ihåg.

I've purchased a potterywheel!!  It'll be interesting to se how much i remember about throwing and I vill need much time to practice.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...