Sidor

fredag 6 maj 2011

garninköp

Eftersom drops har 30% i avdrag på ganska många garner nu under maj så har jag tagit en inköpsrunda idag. Det har mest blivit vitt alpackagarn eftersom jag och barnen tänkt färga lite i morgon. Vanligt ullgarn har jag sen innan till färgning men det är mest gråa nyanser kvar. Vi får väl se hur länge barnas intresse håller i sig men de har varit glada under planeringen av vilka färger som de vill ha. När jag ändå var i linköping passade jag på och frågade om det gick att byta de två gröna nystanen som inte gick åt till den gröna sjalen till två andra(som barnen fick välja). Det gick bra och jag hittade lite mer garn där också. Tre garnaffärer och en del garn senare har jag nog för att hålla mig sysselsatt ett tag.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...